maanantai 6. huhtikuuta 2015

Toinen viikko

Moikka!

Tänään alkoivat työt kunnolla! Heräsin jo vähän yli seitsemän aamulla, jotta ehdin laittautua ja syödä aamupalaa. Sovittiin poikien kanssa, että tavataan työpaikan edessä ja mennään sitten yhdessä sisälle. Siinä sitten tavattiin noin kymmentä vaille yhdeksän. Minulla ei kestä kuin vähän reilu kymmenen minuuttia kävellä töihin! Mikä unelma työmatka. Menimme sisälle ja meidät otettiin hymyssä suin vastaan, jälleen kerran. Tapasimme nyt muitakin työntekijöitä ja kaikki ovat ihan mahtavia persoonia!  Kaikki ovat mukavia ja auttavaisia ja eräs "johtajista" sanoikin, että; "Haluamme että olette kuin kotonanne." Mielestäni se oli kivasti sanottu. Työskentelin tänään vastaanottotiskillä erään naisen kanssa ja se oli erittäin hauskaa. Töiden lomassa juttelimme niitä näitä ja hän auttoi minua ostamaan internetin prepaid liittymääni. Nyt saan yhteyttä kehen vain koska vain, missä vain! Hän kertoi minulle myös Maltan eri nähtävyyksistä, näytti kuvia ja lateli paikat jotka meidän on ehdottomasti nähtävä Patrickin ja Paulin kanssa. Aikani kului istuskellessassa ja seuraillessa sivusta, mutta pääsin minä ihan oikeitakin asioita vähän tekemään. Täytin Excelin taulukkoon henkilötietoja heidän työntekijöistään ja juttelin paikalle saapuneiden asiakkaiden kanssa. Minulla oli erittäin mukava työpäivä!

Ruokatauolla kävimme Patrickin kanssa eräässä kahvilassa. Ostin eräänlaisen "pizzan" ja cappuccinon. Vaikkei cappuccino olekaan mitään lempijuomaani niin ai että se maistui hyvältä, ottaen huomioon, että join kahvia viimeksi Suomessa! Kahvia kaipaan eniten, hyvää suihkua ja toimivaa mikroa!



1 kommentti: