torstai 23. huhtikuuta 2015

Thursday

Heippa!

Tänään melkein kaikki työntekijät olivat hieman myöhässä, sillä aamuruuhka oli jotain aivan järkyttävää! Minä olin kuitenkin ajoissa, sillä minun ei tosiaan tarvitse kulkea töihin julkisilla kulkuneuvoilla tai millään muutenkaan. Kävellen on nopeinta ja helpointa mennä töihin! Olimme tänään Patrickin kanssa jälleen yläkerrassa ja tänään meillä oli jopa töitä mitä tehdäkin! Patrick opetti minulle, kuinka työntekijöiden tulevan viikon työvuorot siirretään paperilta tietokoneen tietokantoihin. Teimme tätä sitten aina kun saimme papereita tehtäväksi. Muuten laitoimme koneelle jälleen lomapäiviä. Aika kuluu ihan hirveän nopeasti töissä! Ruokatunnilla kävimme jälleen kerran vakkaripaikassamme.

Tänään on minun siivousvuoroni kämpillä... Sen jälkeen olisi tarkoitus laittaa ruokaa! Eli peruspäivä.

Tässä muutama kuva tältä viikolta.




2 kommenttia:

  1. Morjens Tuija.Hienoja ruoka sekä vapaajan kuvia:) Onnistuisiko kuvaaminen työympäristössä?
    Pertti

    VastaaPoista
  2. Heippa Pertti! Täytyykin kysellä tarkemmin mitä kaikkea työpaikalla saisi kuvailla! :-)

    VastaaPoista